Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилна работа на двигателя 1.4ТС 103коня

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нестабилна работа на двигателя 1.4ТС 103коня

    Още като я купих нещо оборотите си скачаха от 600 до 1200, и като сменя на газ на свободен ход гасне. Казаха ми да сменя ламбдасонда, така и направих. Слоьих оригинална на бош (200лв тая дето се приспособява) сам си я приспособих и монтирах (мисля че не трябва висше за тая работа), ама резултата беше 200лв за нищо. Мотора мие 33503 (1.4 ТС 103 коня). Ходих на комп. диагностика сондата работи а резултат няма. Всичко работи ама колата не "дави" а за работа на газ неможе и да става дума. Някакви идеи ?
    145 1.4 TS 99' EX
    145 1.6 TS 99'

  • #2
    МПХ

    Колата с АГУ ли е?
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      какво ще рече МПХ? колата е с АГУ Landi Renzo за пълна инжекция, фул груп използва инжекторите на бензина, Идея? Регулира свободния ход много бавно на бензин а на газ твърде бавно затова и гасне, според мен.
      Стига се дотам че и на свободен ход на място на газ гасне, направо в чудо се виждам!
      Другото което е че много сиолно мирише на недоизгорял бензин/газ, ЦО показва 1% на бензин и 7% на газ...
      Някакви идеи?
      145 1.4 TS 99' EX
      145 1.6 TS 99'

      Comment


      • #4
        Моторче за празния ход - намира се на дроселовата клапа, и няма такава АГУ, която да ползва бензиновите инжектори за да впръсква газ!
        Дай повече пояснения относно АГУ-то, па ако може и снимка да двигателния отсек.
        Mitsubishi Outlander
        Mitsubishi Space Star
        Daihatsu Terios

        Comment


        • #5
          Моторчето на празен ход е вградено заедно с потенциметъра на дроселовата клапа. Като се видим за смяната на дебитомерите ще ти покажа какво имам предвид и къде се намира.
          Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

          Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

          Comment


          • #6
            Tова е линк към страницата на производителя на газовата уредба:
            http://catalogo.landirenzo.com:88/scrip ... target=yes
            работи доста просто. Дистрибутора който се вижда влиза във пластмасовия колектор, и да колега май си прав - не използва инжекторите ами колекторите.
            Относно това моторче за празния ход - само като кажете че е заедно със дроселната клапа... и ми става лошо като се замисля за цифрите на ремонта...
            145 1.4 TS 99' EX
            145 1.6 TS 99'

            Comment


            • #7
              Колега довечера ще стане ли работата с дебитомерите.
              Дай на ЛС някакъв телефон да се чуем.
              Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

              Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

              Comment


              • #8
                IGS LPG SYSTEM
                Последното поколение газова система, наречена IGSystem е създадена от компания LANDIRENZO за допълнително подобряване действието на двигателя с газово гориво и по-голяма екологична чистота. IGSystem е директно впръскваща горивото инжекционна система, даваща възможност да се контролира правилната работа на двигателя, контрол на двигателната емулсия и оптимизиране работата на всички видове оперативни системи на автомобила. Фирмата е единствената, която притежава комплексен софтуер за поставяне на газова система IGSystem на всички съвременни автомобили, както с алуминиеви, така и с пластмасови колектори. Тази система е специално конструирана и създадена, за да предпазва двигателя от евентуални детонации (гърмене), които не са изключени при другите видове системи.
                Горивото идва от газовата бутилка, преминава през редуктор-изпарител, който контролира налягането и температурата и постъпва в дозиращото устройство. Дозиращото устройство препраща потока от горивото към дистрибутора на гориво. Дистрибутора е устройство, което разпределя потока на горивата за всеки отделен цилиндър, посредством команди подавани от компютъра на IGSystem.
                Компютъра на IGSystem взема под внимание влошаването на работата на двигателя и автоматично коригира параметрите на работа. Компютъра също така управлява и други функции на системата като: отчитане на нивото на гориво в газовата бутилка, превключването на газ пропан-бутан, оборотите в минута и др.
                Програмирането на IGSystem се извършва посредством PC (лаптоп), който е свързан чрез специален интерфейсен кабел с компютъра на IGSystem. Правилната работа на компютъра на IGSystem се гарантира от това, че всички данни които постъпват и контролират работата на газовата уредба се вземат от оригиналния компютър на автомобила и ламбда сензорния сигнал.
                Редуктор-изпарител
                Той се състои от две нива от мембранен тип и се затопля от охладителната система на автомобила. Други части са: филтър, газов клапан, температурен сензор и предпазен клапан. Той е калибриран за изходно налягане от 0.95 бара (по-високо от съществуващото налягане в колекторните тръби).
                Спецификации:

                Тестово налягане 1.6 бара

                Работно налягане 0.95 бара
                Дистрибутор

                Разпределя захранването с гориво индивидуално за всеки цилиндър. Устройството е с такъв размер, за да поддържа постоянно налягане, така че да е малко по-високо от атмосферното налягане на входа и да затваря всмукателните колектори на изхода.

                Дозиращо устройство
                Включва два стъпкови мотора, които управляват два клапана. Първия стъпков мотор управлява двигателя при работа на празен ход и ниска скорост, докато втория стъпков мотор управлява горивото на средни и високи обороти, по време на подаване на газ. Електроклапана (cut-off клапан) е позициониран на входа на дозиращото устройство, за да прекъсва горивото, когато се отнеме газта. Диагностичната букса за отчитане на налягането е позиционирана на cut-off клапана.
                Дозиращо устройство - спецификации:
                Работен волтаж 12V
                Сила на абсорбация 150mA
                Номинална сила 2W
                Работна температура -20/+120 С
                Защита срещу прах и вода IP54
                Газов клапан-спецификации:
                Работен волтаж 12V
                Вътрешна резистенция 26-30 Ohm
                Работна температура -20/+120C
                Компютър IGSystem
                Управлението на горивото се осъществява чрез картографиране и запаметяване на работата на стъпковите мотори. Картографирането се определя чрез оборотите в минута (RPM) и абсолютното колекторно налягане (МАР) отнесено към атмосферното налягане. Тези данни се настройват от функционирането на ламбда сензорния сигнал и от настройването на входящия TPS, определящ подаването на газ и прекъсването й.
                А) МАР сензора, както и температурния сензор са неразделна част от редуктор-изпарителя. Сигнала от температулния сензор се използува, за да може автомобила да премине от бензин на газ пропан-бутан автоматично. Двигателя винаги стартира на бензин. Автоматичното преминаване на газ пропан-бутан зависи и от други функции като: времето изминало от стартирането на двигателя, работата на кислородния сензор, RPM, подаване/отнемане на газ при работа на двигателя. Също така е включена и функция за автоматично преминаване на бензин в случай на преминаване над 6000 и повече оборота в минута за предпазване на двигателя от претоварване.

                Такава
                145 1.4 TS 99' EX
                145 1.6 TS 99'

                Comment


                • #9
                  Колеги, и аз съм със 146-чка, 1,4 ТС, и имам същите проблеми, мени обороти и доста често нямам мощност.... Другото е, че сутрин като я запаля трябва доста да е изчакам за да мога да потегля, и доста често когато я запаля сутрин, първия път ми гасне
                  146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от filip_gad
                    Колеги, и аз съм със 146-чка, 1,4 ТС, и имам същите проблеми, мени обороти и доста често нямам мощност.... Другото е, че сутрин като я запаля трябва доста да е изчакам за да мога да потегля, и доста често когато я запаля сутрин, първия път ми гасне
                    Ако колата е тази от аватара явно е с алуминиевия капак на клапаните и стария дросел т.е. МПХ лесно се чисти. Развиваш и чистиш с клечки за уши.. :P
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #11
                      ами ако е с пластмасовия капак (както в моя случей)
                      145 1.4 TS 99' EX
                      145 1.6 TS 99'

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от DeViL145
                        ами ако е с пластмасовия капак (както в моя случей)
                        тогава ако си много късметлия, може да минеш с пръскане с ВД40, ако не - нов ТПС се казва това
                        Тротъл позишън сензор - комплект
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #13
                          ВД40 ? незнам ама тоя комплект звучи скъпо ...?
                          145 1.4 TS 99' EX
                          145 1.6 TS 99'

                          Comment


                          • #14
                            http://www.wd40.com/Brands/index.html
                            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                            Comment


                            • #15
                              И в двата случая нямам идея от къде да се сдобия с едното или другото. Някакви идеи
                              145 1.4 TS 99' EX
                              145 1.6 TS 99'

                              Comment

                              Working...
                              X